راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی شرکت مهندسی زرین الکترونیک

برای ثبت سفارش کالای مورد نظر خود می توانید به روش زیر اقدام کنید:

1- جستجو و انتخاب کالا

برای جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت، از سه روش می‏‌توانید استفاده کنید:

 

– استفاده از ابزار نوار جستجو (در صورتی که محصول مورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده باشید)

در قسمت بالای صفحه‌های سایت یک ابزار جستجو وجود دارد و شما می‌‏توانید با تایپ نام یا بخشی از نام آن کالا در نوار جستجو ، به صورت مستقیم به سراغ محصول مورد نظر خود بروید.

 

– استفاده از بخش بندی گروه‌های کالا در منوی محصولات

زیر ابزار نوار جستجو ،در منوی اصلی سایت گروه بندی کالا ها در منوی محصولات قرار دارد که با قرار دادن نشان‏گر موس بر روی آن ، دسته بندی محصولات نمایش داده می‌‏‏شود.
سپس با کلیک کردن بر روی دسته بندی هر کالا ، شما به صفحه‌ی آن محصول منتقل می شوید. در این صفه می توانید تمامی کالا های موجود را مشاهده و به سبد خرید اضافه کنید.

 

– استفاده از منوی “فروشگاه”

در فهرست اصلی سایت یک فهرست با نام “فروشگاه” وجود دارد که می توانید با کلیک بر روی آن وارد فروشگاه شده و تمامی کالا های موجود را مشاهده و به سبد خرید خود اضافه نمایید.

 

– استفاده از ابزار دسترسی سریع

بخش‌‏هایی در سایت شامل “جدیدترین‏‌ کالاها”، “محبوب‌ترین کالاها” و “پرفروش‏‌ترین‏‌ها” در نظر گرفته شده‌‏‏اند که بررسی محصولات در این بخش‏‏‌ها می‌‏تواند شما را در انتخاب کالای مورد نظرتان کمک نماید.

 

2- اضافه کردن کالا به سبد خرید

پس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید، با کلیک کردن بر روی گزینه اضافه به سبد خرید، وارد صفحه سبد خرید می‌‏شوید. اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، آنها را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید تا به صورت یک سفارش برای شما پردازش و ارسال شوند.

 

3- ثبت سفارش کالای انتخاب شده

پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، باید سفارش خود را طی 2 مرحله زیر تکمیل و نهایی کنید:

 

1 – تکمیل فرم اطلاعات شخصی و اطلاعات مکانی

 

در این فرم اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، آدرس و سایر گزینه های مرتبط با اطلاعات مکانی مصرف کننده ثبت می شود. مصرف کننده می تواند در همین فرم اقدام به ثبت نام در سایت نموده تا در خرید های بعدی نیازی به وارد کردن مشخصات نباشد.

در صورتی که مصرف کننده بخواهد کالای مورد نظر در مکان دیگری غیر از آدرس فعلی تحویل گردد، می بایست “سفارش به آدرس دیگری حمل شود؟” را انتخاب نموده تا فرم مربوطه باز شده و اطلاعات را وارد نماید.

بدیهی است اطلاعات ناقص و نادرست مدت زمان تحویل کالا را افزایش می دهد. هر چند در صورتی مواجهه با اطلاعات ناقص و نادرست با مصرف کننده تماس گرفته شده و اطلاعات دقیق پرسیده می شود. اما این امر ممکن است باعث طولانی شدن فرایند تحویل کالا گردد. بنابراین تاخیر در تحویل کالا در صورت ثبت اطلاعات ناقص و ناردست به عهده خریدار خواهد بود.

پس از تکمیل فرم اطلاعات شخصی می بایست نحوه ارسال کالا مشخص گردد. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه “روش های ارسال کالا ” را مطالعه نمایید.

 

2 – عملیات پرداخت

 

پس از طی مراحل بالا به برگه درگاه پرداخت اینترنتی متصل می شوید. در صورتی که اطلاعاتی در این زمینه ندارید حتما “روش های پرداخت” را مطالعه کنید. پس از پرداخت دو حالت وجود دارد:

– اگر پرداخت موفق باشد شما صفحه ای را با پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن پرداخت مشاهده می کنید. که با کلیک بر روی “مشاهده سفارش های شما” می توانید تمامی سفارشات خود را مشاهده کنید. در صورتی که هر کدام از سفارشات شما با موفقیت ثبت و پرداخت شده باشند. دکمه “سفارش صورتحساب” برای آنها فعال خواهد بود. و می توانید از طریق این دکمه فاکتور فروش مربوط به کالای خریداری شده را مشاهده و در صورت نیاز آن را چاپ کنید. این فاکتور در واقع جهت اطلاع مصرف کننده به وی عرضه می شود. فاکتور اصلی از شرکت زر ین الکترونیک اصفهان به همراه محصول به صورت رسمی به مصرف کننده ارائه می گردد.

– اگر پرداخت ناموفق باشد شما  صفحه ای را با پیغامی مبنی بر ناموفق بودن پرداخت مشاهده می کنید. با کلیک بر روی “مشاهده سفارش های شما” می توانید سفارش های خود را مشاهده کنید. در صورتی که مبلغی از حساب شما کسر گردیده بود و “عملیات پرداخت ناموفق” نمایش داده شد می توانید از طریق فرم تماس با ما درخواست خود را مطرح نموده یا با شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.